WEBSITE
Een website is een mooi middel om vertrouwen te wekken bij je klanten, hen te informeren en om jezelf benaderbaar te maken. Maar de beste websites geven de gebruiker een gevoel dat langer blijft hangen dan het websitebezoek zelf.
Mijn taak als webdesigner is het om het karakter van een bedrijf te vertalen naar een professionele website. Op deze manier wordt de website een verlengstuk van de onderneming. Of je nu een eenvoudige website nodig hebt of een website die volledig naar jouw wensen is ontworpen, ik maak voor elk budget een website die goed werkt op desktop, tablet en smartphone. Hierbij kun je denken aan het toepassen van jouw huisstijl, een contactformulier, een fotogalerij of het koppelen van sociale media links. Alles is mogelijk.
Ook kan ik ervoor zorgen dat jouw website goed gevonden wordt tussen alle andere aanbieders. Hoe goed jouw website bezocht wordt, kun je dan weer aflezen in de handige tool google analytics die ik aan jouw website kan koppelen.
LOGO
Je logo komt overal terug en in bepaalde gevallen is je logo alles wat mensen van je zien. Je logo is daarom het meest herkenbare en meteen ook het meest belangrijke visuele merkonderdeel dat je als bedrijf hebt. Het is een teken dat vertrouwen wekt bij jouw klanten en ervoor zorgt dat klanten voor jou kiezen of niet. Het staat voor je ideeën, idealen en principes. Visueel gezien is een logo dus erg belangrijk en het is goed om hier aandacht aan te besteden.
Bij het ontwerpen van een passend logo kijken we samen naar de doelgroep die je wilt aanspreken en wat de visie of het doel van jouw bedrijf is. Zo zorgen we er voor dat jouw identiteit naar voren komt.
Het logo wordt gemaakt in een vector. Dit zorgt ervoor dat het logo dezelfde kwaliteit behoudt, hoe sterk je het ook vergroot. Zo zullen jouw klanten je altijd meteen herkennen.

ARDTECH
Voor deze loodgieter met eigen klusbedrijf ontwierp Face Webdesign een passend logo.De initialen van ArdTech zijn geplaatst in een druppelvorm met de kleuren rood voor warmte en blauw voor water.

PERSONALSPORTFUNK
Kristel geeft met veel plezier personal training. Omdat “fun” bij haar trainingen centraal staan, moest dit woord eruit springen. De letter “K” is van Kristel en moest beweging uitstralen omdat dit deel verwijst naar de danslessen die zij geeft.

“Hier komt te staan wat Ard van het ontwerp vond. Een korte review dus van een regel of twee/drie.”

“Hier komt te staan wat Kristel van het ontwerp vond. Een korte review dus van een regel of twee/drie.”
HUISSTIJL
Met een goed ontworpen huisstijl kun je jouw visuele identiteit tonen op een originele, creatieve en professionele manier. Jouw onderneming wordt herkenbaar omdat de gekozen stijl en uitstraling overal terugkomt. Daarnaast staat het zeer verzorgd en professioneel als een onderneming veel aandacht heeft besteed aan de visuele kant van het bedrijf.
Je laat zien dat je je klant waardeert en je klanten krijgen een positief gevoel dat zij koppelen aan jouw merknaam.
Jouw huisstijl is op deze manier een middel om je verhaal te vertellen, om op te vallen, om je te onderscheiden en om jezelf herkenbaar te maken.
Wanneer je kiest voor een huisstijl gemaakt door Face Webdesign zal ik jouw wensen vertalen in een professioneel visueel ontwerp. Tijdens het onwerpproces is er de mogelijkheid aanpassingen aan te geven. Na goedkeuring van het uiteindelijke ontwerp ontvang je alle bestandsformaten van mij om de huisstijl te kunnen inzetten. Het enige wat je dus hoeft te doen is aan mij vertellen wat je wensen zijn en ik zorg voor de juiste uitstraling.